SİVASIMIZIN GÜZİDE İLÇESİ ULAŞ
GELİŞMEYE DEVAM EDİYOR

Ulaş Gölü

Ulaş Gölü

Kıymetli hemşehrilerim;

İlçemizin gözbebeği, yıllardır özlemini çektiğimiz Ulaş Gölü'nün yeniden hayat bulması ve eski güzelliğine kavuşması adına yürüttüğümüz çalışmaların en güzel meyvelerini almaya başlıyoruz.

Sivas Valiliğimiz, İl Özel İdaremiz ve Doğa Koruma ve Millî Parklar Müdürlüğümüz ile tam bir koordinasyon ve ortak akıl içerisinde yürüttüğümüz projemizin ihalesi tamamlanmıştır.

İnşallah 2027 yılı içerisinde, tüm kurumlarımızın desteğiyle Ulaş Gölü'müzü yeniden canlandıracak projenin ilk kazmasını hep birlikte vuracağız.

Ulaş'ımızın doğal zenginliğini geleceğe taşıyacak bu önemli yatırımın ilçemize hayırlı olmasını diliyor; emeği geçen başta Sayın Valimiz olmak üzere tüm kurum ve kuruluşlarımıza teşekkür ediyorum.

Ulaş'ımız için durmadan, yorulmadan çalışmaya devam edeceğiz.